Thursday, September 11, 2008

orang kesayanganku.....

Lau korang nk tau sape paling aku syg kt dunia ni.....cuba teka??????


mst korang xtau kan....taaadaaaaaa.......


Ini ler hubby aku..........Mr Rashid

Dia ratu n raja hatiku tau.....walaupon aku suka gado ngn dia tp dialah mkhluk pling phm ttg perngai aku yg agak pelik n ntah pape.mklum le aku nie kn gile2 byk....dia pon kdg2 lg giler dr aku tp aku suka......kami knal thn 2001 n da 8 thn kami knal ati budi msg2.tarikh keramat kami 11/5/2001.pmulaan cinta aku....ceewwwaaahhhh cm gatal plak aku neh....wakakakakakaka......tunang bln 10/2004 n kawen 25/8/2005.n aritu br jer smbut wed annvesry yg ke 3.uikkkk lma gak tu kn....tp smp skang kami bdua jer lg.xde penmbahan anggota kluarga.....xder rezki lg dr tuhan..tp aku tau satu ari pasti Allah akan kurniakn kami permata hati....insyaallah....mudah2an....mari kwn2 doakn aku.....hehehehehe.....

No comments: