Sunday, September 21, 2008

Buka Poseeeee.......

ader satu ari ak da citer yg aku buke pose ngn 2 org dak opis aku kn..kn..kn....nie aku nk smbung cite tuh.ritu nk upload gmbo tp xsmpt nk save kt laptop lg.skang br ader ms nk upload.ms nie kira msg2 cm bujang ar...even sorg membe aku tuh da ader 2 anak tp cm ampehs je mak bdk tuh.ms tu kitorg ingt bk buka kt kdai tp ssh plak anak mkhluk tuh,tup2 bukak ar kt kuarters dia.aku mntk sam msk ikan asam pedas,aku juz msk sardin jer....hehehe cm ngelat jer.n goreng ayam berempah...sdap gak weh...nk torai mai le umah aku...huhuhu.pas mkn trus tlentok dpn tv smbl borak2 smpai le kul 9 mlm.esok tuh aku kna g kusus btn plak....bongok tul aku...phhal xpacking brg2 lg tu.yg jd mngsa asben aku gak....cian kt dia ritu buka pose sorg2...ala bkan slalu..sthn skali jer...relax ar...mai le kenkwan tgk apa yg diorg msk tueee....


bajet sibukkkk sgt le tuh....

terung jer ker...hehehehe

antara lauk yg smpt dmsk.....lau byk ms nk msk byk lg...ahaks.....ikan msk asam pedas,srdin,ayam goreng brempah n limpa(beli kt bazar opis)

slpas bbuka.....layannnnnnn......ngn anak buah lg tuh(ank buah kerrrr)




bsamamu..........hahahaha......



la cyg2 bucuukkkkkk........

pasni aku nk n3 psl aku bke pose ngn asben aku plak kt luar.....kt pizza jer.....tmn equine seri kmbngan.thn nie cm mls sket......mklum le cm busi jer...pnat laaaa...msk pon jarang.byk bngkus je ler.nsb bek asben aku jnis xkesah.ok la tuh.......suka suki le aku.























































2 comments:

sheralina -MCNAA- said...

Pejam celik pejam celik dah lama tak jumpa,
pejam celik pejam celik dah 30 hari kita berpuasa,
makin dipejam celik makin banyak salah & dosa,
sementara masih celik banyak2lah buat pahala,
sebelum pejam tak celik2 harap maaf jika tersalah kata…

SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR & BATIN…

sheralina -MCNAA- said...

weh... masuk gua maner? hapdet ler wey...